يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِذَا نُودِيَ لِلصَّلَاةِ مِنْ يَوْمِ الْجُمُعَةِ فَاسْعَوْا إِلَى ذِكْرِ اللَّهِ وَذَرُوا الْبَيْعَ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ

يقين داريم چنانكه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) فرمودند: پيكر مطهر و معطر شهيدان هركجا آرام گيرد، ياد مبارك و آرامبخش و بهجت انگيز خود را در فضا مي پراكند و صفا و معنويت مي آفريند.

به گزارش میبد آدینه ، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه پیامی به مناسبت تدفين شهداي گمنام در مدرسه علميه معصوميه قم صادر کرد که به این شرح است:

سلام و درود بي پايان الهي بر مردان و رزمندگان بي نام ونشان اين مرز پرگهر، كه نام ونشان خویش را  نثار كردند و سربلندي آفريدند.
سلام بر دلير مردان خداجويي كه با نثار جان، امنيت و آرامش را به ميهن عزيز ايران اسلامي هديه كردند.
اينك در ايام عاشورايي و شهادت آل الله(عليهم السلام)، كه شميم جانفزاي ايثار و فداكاري، شهادت و جانبازي فضاي ميهن اسلامي را معطر كرده است، شاهد حضور پر خير و بركت پيكر نوراني شهداي گمنام در ميان سربازان با اخلاص امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف)، طلاب و روحانیون ارجمند حوزه علميه قم هستيم و يقين داريم چنانكه رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي) فرمودند: پيكر مطهر و معطر شهيدان هركجا آرام گيرد، ياد مبارك و آرامبخش و بهجت انگيز خود را در فضا مي پراكند و صفا و معنويت مي آفريند.
اميد داريم حوزه هاي علميه كه در ايثار و فداكاري در راه دين و اسلام گوي سبقت ربوده و خود گلخانه اي عطرآگين از عطر شهادت و ايثار است با رایحه معنوی و دل انگیز و پر خير و بركت اين شهيدان عزيز بيش از پيش منشأ خير گردد.
از همه مسئولان و دست اندرکاران و طلاب و اساتيد مكرم مدرسه مباركه معصوميه در جهت پاسداشت فرهنگ جهاد و شهادت صمیمانه سپاسگزارم.

عليرضا اعرافي          

مديرحوزه هاي علميه

تبلیغات

Template Design:Dima Group